Friday, 9 June 2017

Cand afara ploua, ploua ... si e furtuna!

 
De marti vremea sa stricat considerabil! A început cu o furtuna care a durat doua zile. Rafale puternice de vant au trantit la pamant copaci iar bietele flori au avut si ele de suferit.


Noroc ca la mine în gradina nu au fost prea multe pagube. Ploaia a fost binevenita, pentu ca pamantul era foarte însetat dar vantul ... ne-a lipsit ca si durerea de masele. Ieri parea ca soarele va învinge teren si se va îndrepta vremea, astazi ploua iarasi, marunt si deprimant ... noroc ca nu mai bate vantul. Adica bate vantul dar nu asa rau ...
Crinii se pare ca nu prea s-au sinchisit prea tare de conditiile admosferice pentru ca de marti m-au tot tratat cu cate un boboc care si-a deschis petalele.
 



 
Acum toate activitatile le-am mutat in casa. Un rand de mohair aici,

 
o joaca cu vopselele dincolo .... trebuie sa înveselim ziua!

 
Si daca tot era destul de racoare in casa am zis sa testez reteta lui Dani! Excelenta!
Reteta o gasiti aici.

 
Meteorologii anunta ca de maine se îndreapta vremea. Sper ca vara se va întoarce înapoi pentru ca prea a fost racoare zilele astea!  Weekend placut! 
 
 
 

 

36 comments:

  1. Nu e bine când e furtună dar ai făcut lucruri atât de frumoase încât aş mai vrea să ne arăţi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am sa ma straduiesc sa va mai arat ... :)) Tocmai am mai terminat un mic proiect! :)

      Delete
  2. Aaaa, ma bucur ca ti-a placut prajitura :) Vad ca ai pus in farfurie o felie generoasa. Incearca si cu un mot de frisca.
    Miunati sunt crinii tai. Ai mei s-au scuturat pe nesimtite, n-am mai ajuns sa ii imortalizez in poze ...
    Sper sa se indrepte vremea cat de curand. Ploaia e buna, dar cu masura.
    Weekend placut, Ella !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne-a placut tare mult! Felia "generoasa" era pentru sosu! :)) Eu mai încet cu dulciurile... trebuie sa nu fac abuz, tin diabetul in hamuri! :) Da, crinilor nu le-a prea pasat de ploaie sau vant. Sunt tare frumosi. Acum este soare, sunt tare curioasa cum va fi maine!
      Si weekendul vostru sa fie minunat, Dani draga!

      Delete
  3. Vai, ploaie am, vant am avut, de impletit nu stiu, de pictat...m-am inscris la un curs de pictura pe mobila, dar in august incepe, sunt franta de oboseala...dar maine fac prajitura. Am zis. Multumesc tie și prietenei tale pentru reteta. Frumosi crini ai, dar poza cu masina imi da fiori. Sfarsit de saptamana cu soare și frumos in suflet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pictura pe mobile ... sunt foarte curioasa cum e aia?! :) Daca faci prajitura sa ne-o prezinti si noua, ok? Da, saraca masina a fost un pic sifonata! Platesc asigurarile! :) Multumesc de urare! Este soare afara si atunci este si frumos in suflet! :) Si weekendul tau sa fie minunat! :)

      Delete
  4. Cred ca universul a conspirat ca sa faci prajitura lui Dani!
    Si sa faci o impletitura si o redecorare cu fluturi...
    Cu masina e mai complicat... Poate trebuia schimbata...
    Sper sa vina vremea buna repede-repede! Crinii sunt superbi. Par sa se fi racorit.
    Ganduri dragi de weekend si nu numai! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa cred si eu ... :)) Dar a fost o "conspiratie" delicioasa! :)
      Nu este complicat nici cu masina ... era sigur asigurata!
      Sa ai un weekend asa cum ti-l doresti, Suzana draga! Pupici! <3

      Delete
  5. Ciudată a mai fost vremea asta în ultima vreme. Când cald, când frig, când ploaie, când furtună. A plouat și pe la noi din plin!
    Ce frumoși sunt crinii. Superbe culori!
    O sâmbătă minunată! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La noi nu prea a fost ploaie asa ca a fost binevenita, dar de vant puteam sa ne lipsim! :)
      Weekend placut va doresc!

      Delete
  6. Bună draga mea!
    Și aici a plouat,și cerul este mai mult innorat,nu știeam că te-ai apucat de pictat,îmi plac crinii tăi dar și prăjitura arată delicios de bine!
    Îți doresc un sfârșit de săptămână cu mult soare!
    Pupici cu mult drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am scapat de ploaie asa ca ne bucuram de soare acum! Pictura mea este foarte naiva si copilareasca! :)
      Un weekend minunat îti doresc Elenusi! Pupici!

      Delete
  7. sper că acum s-a mai îmbunătăţit vremea !
    îţi doresc, cu drag, un weekend cât mai plăcut !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, vremea sa indreptat asa ca avem un weekend frumos!
      Multumesc! Si weekendul tau sa fie minunat!

      Delete
  8. Cum ar veni: „Așa trec zilele mele/ Și mai bune și mai rele...”. Crinii tăi sînt frumoși. Prăjitura, bună...Furtuni și ploi, rele, dar trecătoare. Sănătate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. C'est la vie ... toujours parchive comme tout la femme! :))
      Duminica placuta, Marta draga!

      Delete
  9. Dragă Ella, voi începe prin a-ți spune că înainte cu o zi de sosirea lui Alain Delon la TIFF, la Cluj ploua și era frig. Se peconiza că premierea starului va avea loc în incintă...Mulți și-au vândut biletele!!! Și noi așteptam spectacolul și filmul să fie open air, în piața amenajată superb...Dar uite că frumosul (chiar și acum, la vârsta lui) nici n-a coborât bine din avion, că a și îndreptat vremea! De la o zi la alta, s-a schimbat radical! Din ploaie s-a făcut soare strălucitor, iar din frig, o vreme caldă de 28 de gr C! Cer senin și bucurie pe toată lumea! A ținut să precize el însuși că a ”adus soarele” la Cluj! Așa că rețeta pentru vreme rea este Alain Delon! :) Dar bine că grădina ta a rămas în picioare și crinii sunt atât ce superbi! O grădină frumoasă e un vis, eu am două terase cu flori în ghiveci doar! Nici nu știi cât de mult îmi doresc o grădină și cât te apreciez pentru frumusețea plantelor tale!
    Frumoasă e joaca ta cu culorile, sunt atât de vesele, se vede că ai sufletul bun și frumos, dar și aptitudini reale. Prăjitura arată apetisant, dar rețeta o voi citi după ce mă delectez și cu cealaltă postare a ta, care sigur îmi va plăcea mult! O săptămână bună și rodnică să înceapă, Ella dragă! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mirela draga, as fi vrut sa fiu o musca mica si sa pot fi în Cluj la acel festival. OK! Cand o sa mai ploua o sa îl întreb pe Delon daca vrea sa faca o vizita în Olanda! :)) Poate ca vei avea si gradina ta într-o zi. Nu se stie ce îti va oferi viata. Sper sa te încante reteta prajiturii pentru ca este usoara si gustoasa si stii tu cum se spune ...calories don't count on the weekend! :)) Tentativa mea de a ma juca cu culorile este foarte simpla si cred ca tu ai recunoscut "tehnica"! :)) Oricum, multumesc de apreciere!
      Si saptamana voastra sa fie rodnica cu multa bafta si rezultate frumoase! :)

      Delete
  10. A fost urat si la noi. Acum s-a facut ceva mai bine. Desi mie imi place natura cu toate nebuniile ei. Iar uneori tind sa cred ca prefer ploaia. Cand e prea cald, zapuseala si torit o iau razna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici prea multa ploaie nu este ok! :))

      Delete
  11. waw...ceva de genul a fost si la noi, nu in zona mea, totusi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banuiesc ca te referi la furtuna ... Asa e? :)

      Delete
  12. Cred că a trecut furtuna până am ajuns eu pe la tine să mă bucur de culoare şi prăjitură, fără a lăsa pagubele să tulbure ceea ce am găsit aici. Înţeleg că eşti bine şi asta contează cel mai mult. Să ai o zi cât mai veselă şi colorată, Ella! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acea furtuna a trecut ... în weekend a fost vreme frumoasa, dar azi ... este iarasi vant si sunt doar 17 grade! :(((
      Zice ca de maine se îndreapta iar vremea. Eu m-am obisnuit, asa sunt în general primaverile si verile în Olanda! Stii cum se spune ... nu le poti avea pe toate! hahahahaha...
      Sa-ti fie bine si sa ai spor! :)

      Delete
  13. Tare frumoși sunt crinii tăi!
    Se pare că vremea proastă se îndreaptă spre noi, spun meteorologii...

    Zi frumoasă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred ca a fost aceeasi furtuna pentru ca cea de care am scris eu a fost cu o saptamana înainte! :)
      Dar oricum, am citit ca au fost pagube si la voi!
      Duminica placuta!

      Delete
  14. Bună draga mea!
    Îți doresc un weekend frumos și plin de bucurii!
    Pup cu mare drag,îmbrățișez și mulțumesc mult de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elena! Si weekendul tau sa fie minunat!
      Pupici! <3

      Delete