Thursday, 1 June 2017

Don't grow up Is a trap....

 

Am fost toata viata un "bofkont" sau un " geluksvogel" ... hai sa o iau pe scurtatura! O norocoasa! M-am nascut într-o duminica dimineata si desi era în mijlocul toamnei, era cald si soare afara!
Se spune despre copii nascuti duminica ca sunt aristocrati, boemii si indivizii plini de sine. Ete ca eu nu sunt! Iubesc doar soarele asa ca "stralucesc" si mai iubesc si ziua de duminica, dar cine nu o iubeste? Ce am mai descoperit despre mine este ca: "Cei născuți Duminica au venit pe lume cu darul care este, probabil, cel mai de preț dintre toate darurile: Iubirea. Au o mare capacitate de iubire, iar iubirea lor se răsfrânge asupra persoanelor care se află în jurul lor. Sunt veseli, șarmanți precum razele de soare, alină, domolesc, binedispun, aduc cu ei și împrăștie optismul oriunde se duc. Au harul de a aduce zâmbetul pe chipurile celor din jur și de a le lumina ziua. Unii dintre aceștia posedă și simțul umorului." Acum chiar încep sa ma iubesc! :)))

Dar vroiam sa va povestesc despre Martinica, catelul Dingo si primele mea papusi!
Nu, copilul din mine nu a înbatranit ... refuza sa faca asta! Daca mai am jucarii ... desigur ca mai am! Dar asta este material pentru o alta postare! :)) Sa va povestesc ... în viata mea mi-au placut la nebunie doua lucruri! Papusile si pantofii... Nu stiu daca fetele de varsta mea sau ma rog cele care au avut copii în anii 80, îsi mai amintesc acele ghetute albe pentru copii. Eu cand eram mica eram topita dupa ele. Trebuiau sa fie constant albe si daca ma împiedicam si se juleau ... era tragedie! Chestia asta cred ca mama mi-a dat-o, adica am primit dragostea pentru pantofi odata cu lingurita cu gris! Cred ca acelasi lucu l-am facut eu cu fiimea! Sssst ... nu ma tradati! :) Cand aveam ghete noi, trebuia sa dorm încaltata ... dar nu asa oricum, ci picior peste picior ca sa le pot admira! Apoi jucariile... Mama avea obiceiul sa se joace cu mine. Si era asa de frumos si asa de bine ... îmi dau lacrimile acum cand scriu toate aceste lucruri! Dar sunt lacrimi de fericire, pentru ca am avut o copilarie fericita!


Asa cum vedeti în fotografie, aveam catelul Dingo (bunicul meu avea un caine Dingo) si doua papusi... Aceste jucarii s-au pierdut in timp si imi pare tare rau! Dar pe Martinica înca îl mai am.

 
Ursuletul primit cand am împlinit 5 ani! Un nou tovarsi de joaca pentru ca tocmai ne mutasem si nu aveam înca prietene. L-am pastrat cu sfintenie! Le-a fost copiilor mei prieten de joaca si acum în serile de iarna îmi tine companie pe canapea! Saracutul ... a fost spalat si uscat cred ca de zeci de ori, poate de sute... nu mai stiu, asa ca blanita lui sa ros! Acum este îmbracat cu unul din primele costumase ale nepotului meu!

 
Sincera sa fiu tare mi-am iubit functia de copil asa ca vreau sa demisionez din functia de adult si sa fiu copil din nou! Macar pentru o zi ...

La multi ani copiilor ... La multi ani copilului din voi .... Nu-l lasati sa îmbatraneasca pentru ca...
Don't grow up Is a trap....
 
 P.S. Nu vreau sa mai vorbim de ziua de ieri...  Oké?

26 comments:

  1. Ella, esti grozava. Ce fotografie si sa pastrezi tu atata vreme jucaria urs!!!!! Minunat. Te salut, draga mea! Mi-a stat inima azi vazand ca lipsesti, dar ai venit cu gand bun si... inedit! Te imbratisez, mai vin maine dimineata o data sa citesc pe indelete!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pupici Adriana, te astept ... :)
      Noapte buna pentru mai tarziu! ♥

      Delete
    2. ...esti cu adevarat norocoasa. Cred ca sora mea e nascuta duminica, dar nu sunt sigura caci ea a venit pe lume la zece minute dupa miezul noptii, insa tot ce spui i se potriveste. Minunata faza cu ghetele albe si julituri nepotrivite. Eu iubesc pantofii, de fapt port mult cizme, niste cizme lungi cu sireturi si da, as dormi cu ele incaltata, atat de bine ma simt cu putin toc, dar cand eram mica n-am avut asemenea privilegii ci ghete cu numar mai mare, mereu ude, mereu chinuindu-ma sa le port.Chiar ma bucur sa stiu ca viata afost si e buna cu tine. O sambata minunata. Pe curand.

      Delete
    3. Am zis eu ca nu? :))
      Desigur ca viata a fost buna cu mine, si sunt recunoscatoare pentru asta! Cel mai de pret lucru este faptul ca am primit în afara de jucarii si foarte multa dragoste de la ai mei...
      Si sambata ta sa fie minunata, Adriana draga! :)

      Delete
    4. ..se vede, Ella. Tu daruiesti si din ce esti si ce-ai primit. Te pup cu drag

      Delete
    5. Iti multumesc Adriana! Te pup si eu! :)

      Delete
  2. Arată tare bine Martinică al tău chiar şi după atâtea spălări. L-ai păstrat bine. E frumuşel tare, cred şi eu că îl iubeşti atât de mult.
    De cizmuliţe albe nu-mi amintesc dar îmi amintesc de salopeta galbenă de fâş şi de fularul cu tot cu mănuşi.
    Zi frumoasă, Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut si o rochita, de cand eram mica, dar cu mutatul asta din Ro aici ... am pierdut multe! :(

      Si ziua ta sa fie excelenta, Potecuta!

      Delete
  3. La mulți ani, copilă! Amintiri? Sabia, pistolul, pușca (toate de jucărie, desigur). Tata și-a dorit un băiat! :))))))))))))) De la mama: păpuși și multe haine pentru păpuși.
    Zi frumoasă îți doresc, dragă Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Si copilului din tine îi spun "La multi ani!" :))
      Ooo ... aveai cu ce sa te distrezi, puteai "juca" în doua roluri! Unul de baiat si unul de fata! :)))))))
      O zi usoara sa ai ca tot este ultima din saptamana!

      Delete
  4. Bună draga mea și cu întârziere ”La mulți ani copilului din tine!
    Ești fenomenală și specială pentru mine,m-ai uimit cu poza și ursulețul,nu mai
    spun de felul cum ai povestit,mulțumesc dragă Ella!
    Îți doresc un weekend precum sufletul tău,cald și bun!
    Pupici cu mult drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită și gândurile frumoase!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elenusi! ♥
      Si weekendul tau sa fie special si însorit!
      Pupici si îmbratisari!

      Delete
  5. Cred ca ursuletul meu semana cu al tau. Din pacate mai exista doar in mintea mea... In fiecare zi putem sa ne "dam demisia din functia de adult", ca tare este bine asa... Si cred ca totul ar arata altfel: mai sclipicios, mai senin, mai fara teama de capcane!

    Imi pare bine ca in aceasta noua zi totul este diferit!
    Pupici si senin, Ella draga! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pacat ca nu mai aui ursuletul ... dar si ca amintire, este de nepretuit! Ar fi asa de minunat sa avem macar o data pe saptamana "sufletul de copil" !
      Iti multumesc Suzana! :)
      Pupici si sa ai un weekend minunat draga mea! <3

      Delete
  6. Dragă Ella, am avut un servici de cănițe de ceai și ceainic din porțelan alb cu floricele, miniaturale toate, unde le ”făceam” ceai păpușilor! Ei bine, l-aș mai fi avut și azi dacă nu ne mutam în noua casă, dar aici n-am adus decât strictul necesar, așa că ...a rămas o frumoasă amintire. Am avut și un Tedy bear, normal, și tare aș fi vrut să am o poză cu el! Enya mea are un ursuleț alb primit din Austria, pe nume Enya-Enya, pe care îl păstrează și la care nu va renunța niciodată!
    O zi minunată și un weekend frumos de tot îți doresc! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine face Enya ca pastreaza ursuletul... sunt amintiri dragi si de nepretuit! La fel ca si amintirile tale despre tea-party cu papusile tale! :)
      Sa aveti un weekend minunat si sa va relaxati frumos! Ma gandesc la voi si tin pumnii ... Bafta!

      Delete
  7. este bine că ai amintiri aşa frumoase din copilărie !
    apropo: şi eu sunt născută tot duminica dar după-amiază... c
    şi eu am jucării încă: o păpuşică-bebe (primită cadou de la mami, acum câţiva ani)...
    eu am o surioară mai mică ce a fost ''păpuşica'' mea, vie !
    pupic ! hai să fim copilăroşi în fiecare zi !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tare fain ca mai ai o sora! Asta da jucarie vie! :)
      Sa aveti un weekend frumos! Pupici!

      Delete
  8. Pfff chiar e o capcana. Si mie mi-ar placea sa fiu iar copil. Vorba ta, macar pentru o zi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta este un paradox ... cand esti mic vrei sa fi mare ... si invers! :))

      Delete
  9. si eiu imi doresc draga mea sa ramanem copii in suflet, este greu dar sa incercam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. stii ce e de fapt, greu? Sa fim la fel de sinceri ca si copii! :)

      Delete
  10. It is good to remember and let out the child we carry inside.
    Happy Sunday! Hugs

    ReplyDelete
    Replies
    1. I really want to be a child again ... :)
      Wishing you a nice week! Hugs!

      Delete
  11. Cred ca am evitat capcana: inca mai copilaresc. :) Sau... poate doar imi place sa cred asta. :)

    Ooo, daaa! Aduci zambetul nu doar pe buzele oamenilor, ci si in suflet! Ai un ceva... energizant! Asa sa ramai pana la adaaaanci batraneti! :)

    Am avut si eu un ursulet, desigur, pe care l-am iubit tare mult si nu ma desparteam de el, dar si o papusa pe care o tineam lipita de mine (mai am doar foto cu papusa - nu mergeam nicaieri fara ea). Surioara mea, cand a mai crescut, a avut grija sa imi... strice papusa: i-a taiat gura, sa-i dea de mancare! Dar cum sa ma supar pe ea! As lasa-o sa-mi taie si mie gura daca as sti ca i-ar fi de vreun ajutor major. :)))
    Mai am inca rochita favorita! Una din catifea. Cica faceam scandal, sa fiu imbracata numai cu rochita aceea - aveam vreun an.
    Cate amintiri mi-ai trezit! Multumesc! :) Oh, copilarie fericita!

    Zile fericite iti doresc, Ella draga! Pupici! <3
    La multi ani, copile! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut si eu o rochita care mi-a pastrat-o mama, dar cu mutatul asta... :) Hahahahaha.... ce mi-ar fi placut sa am si eu o sora! Dar nu a fost sa fie...
      Iti multumesc, Diana! Multa voie buna si numai bine îti doresc!
      Pupici! <3

      Delete