Friday, 7 July 2017

Cri, cri, cri, vara sosi ...

 
Ne răsfaţă-n veri natura
Cu mireasma-i de verdeaţă
Si a florilor dulceaţă
Ce-o sorbim pierzând ... măsura!

Zbori cu fluturi împreună
Trupu-l simţi aşa uşor
Flori privind, îţi dau fior
Vântul cald dorinţe poartă ....

Iar o raza dinspre Soare
Complotând, face cu ochiul
Îţi pui ocelari de soare
Sufletu-n plăceri tresare

 
Murmură liniştea serii
Luna-mi face vrăji difuze
Am ca îngeri-călăuze
Luminişurile verii.
 
Gradina mea înainte de vacanta de vara... pentru ca este aproape, mai aproape decat credeti! :))

 
 






 
 

 
 

 
 


Si pentru ca e vara, muzica la maximummmmm !!! ☀️💃🎶
 
 
xoxo
 
ઇઉ Ell@
 

19 comments:

  1. Flori minune la ferestre
    Și piscină la doi pași
    Ce-ți pasă, că vară este
    În vacanță cui le lași?

    Versurile tale vesele mi-au amintit de Topîrceanu. În vacanță ai de gând să zbori cu balonul (cred că ar fi tare interesant) sau ți-o petreci pe lângă casă? Melodia e în topuri, faină. Florile albe sunt tuberoze? Cred că au un miros... Să ai un sfârșit de săptămână plin de bucurii, dragă Ella! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cine zboara cu balonul
      Are parasuta-n spate
      Dar eu una ma tem tare
      Si prefer sa stau ... la sol,
      Pe nisipul auriu sau sezlongul ... azuriu! :)))

      🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻
      Hahahaha ... e prea de dimineata ca sa fac versuri! Nu stiu cum se numesc florile albe ... dar miros tare frumos! Vacanta? Va fi o surpriza anul acesta! 👀🎶

      Si weekendul tau sa fie minunat si plin de surprise placate, Dana draga! ♡

      Delete
  2. Florile tale sunt superbe, dar hortensiile și pisica îmi plac cel mai mult! ☺

    Weekend plăcut și vacanță minunată, dragă Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu iubesc hortensiile, înca nu au înflorit toate, e tare ciudat anul acesta! Mishu este în convalescent! A avut gripa! Tare pacatoasa, nici nu stiam ca pisicile pot sa ia gripa! :((
      Multumesc "nasica" de urare! 😅

      Delete
  3. Multumesc de plimbarea prin gradina! Vibreaza nerabdarea din apropierea vacantei...
    Cand vei scoate un volum de versuri, il vreau cu autograf... Ce zici?
    Zile frumoase cu mireasma de flori si zbenguiala in apa! :D
    Pupici, Ella draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De cand eram mica, tremuram de nerabdare sa plecam în vacanta, iar cu o noapte înainte nu se lipea somnul de mine! :)
      Promit ca asa voi fac, am sa iscalesc volumul! :)) Multumesc de apreciere! Iti doresc un weekend pe placul inimii tale!♥
      Pupici, Suzana draga!

      Delete
  4. E superb colţişorul tău colorat şi plin de viaţă. Ai adus vara şi cu versurile tale frumoase!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Potecuta draga! ♡ Vreau sa fie vara pentru toata lumea ... :))

      Delete
  5. Bună draga mea!
    ”Murmură liniștea serii
    Luna-mi face vrăji difuze
    Am ca îngeri-călăuze
    Luminișurile verii.”
    Wow ce frumusețe de grădină,toate florile îmi plac,puls motănelul, cât și melodia,
    este interpretul meu preferat.
    Un weekend frumos și plin de culoare îți doresc,draga mea!
    Pupici cu mare drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elenusi!
      Da, Enrique canta tare fain! :)
      Si weekendul tau sa fie frumos si pe placul tau!
      Pupici si îmbratisari!

      Delete
  6. Wonderful flowers in your garden! Cute cat.
    It´s a merry song "Súbeme la radio" I wish a happy summer!
    Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Tania!
      I know I have a cute cat! LOL
      Iglesias's music is very nice! Wishing you a happy summer too... !!
      Hugs!

      Delete
  7. Ce talentata esti! Ma uimesti pe zi ce te cunosc!Florile ni le arati inainte de vacanta,ca dupa ...Am o problema,cui lasi pisica?Esto o adevarata furnicuta in tot ce faci pe langa casa.Deja te pregatesti de vacanta,piscina ai acoperit-o.Sa ai o vacanta cum ti-o doresti si sa vi la fel de vesela,glumeata si sanatoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere, Florina! :)
      Dupa vacanta probabil ca unele din flori vor fi trecute, dar nu si hortensiile. Mishu are îngrijitor special! :) Am avut grija sa nu-I lipseasca nimic! :)Iti multumesc de urare! Sa ai si tu o vara frumoasa, draga mea!

      Delete
  8. Flori superbe si parfumate, mini-piscina, pisica scumpa foc si vara! Ce sa-ti mai doresti?! Un weekend plin de poezii vesele ca aceasta de aici, iti doresc cu drag! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc Mirela draga! Si weekendul vostru sa fie minunat, dragele mele! Imbratisari! :)

      Delete
  9. Sosi vara asa este, dar prea cald. Eu una as vrea sa mai scada cateva gradute. Pupam mustaciosul

    ReplyDelete