Monday, 28 August 2017

Hello, hello! How are you?!

 
It's good to see you again! :)) Ma mai tineti minte? Cum a fost vara voastra? Cum i-ati facut fata lui 'Lucifer'? Sper ca stiti cine a fost "Lucifer" .... a, nu ma refer la "Michiduta" ci la valul de caldura care va topit aproape! Astia aici în vest i-au zis 'Lucifer'!

Sincera sa fiu ma urnesc tare greu din loc dupa vacanta ... Mereu am fost asa, nu prea îmi place sa ma întorc la viata cotidiana pentru ca iar incepe stresul si chiar ca nu-i duc lipsa! Probabil ca veti zice: - Tu stres? Da, eu ... Se pare ca din postarile mele sunt un fel de 'Neghinita' cel fara griji, dar viata zice altfel. Asta e! :))

Cum a fost vacanta mea? A cazut in apa... da, adica si la propriu si la figurat!!! A plouat si a plouat si a plouat si a plouat ... si ... :)) Desigur, au mai fost si cateva raze razlete de soare în unele zile, dar temperatura a fost constanta, nu a vrut sa urce mai sus de 22 de grade nici sa o pici cu ceara! Nici daca dadeam drumul la aeroterma nu cred ca se încalzea mai tare de atat! Caldura nu ar fi asa o problema dar umezeala ma omoara si mai ales zilele cu cerul gri. Si cand ma gandesc ca vine toamna ... :((( Asta e ... noi ne "consevam" frumos! Si stiti care e culmea? Acum în ultima saptamana si-a amintit vara ca mai existam si noi si ne-a vizitat! Da, asa mai modest cu 23-25 de grade dar totusi... a stat în sfarsit ploaia pe durata unei saptamani întegi! Wonderful !!!


Ce am facut eu în vacanta? Pai în zilele mai 'uscate' a trebuit sa mai intru prin gradina ... dupa melci! A fost invazie de limacsi, melcii mei preferati!
 
 
In zilele 'gri' si cu ploaie multa m-am distrat cu Mishu!
 
 
Am mai facut un pic de "shoping" asa de plictiseala,
 
 
si am fost si "la plaje" se putea altfel? (dar sincera sa fiu am stat îmbracati!)
Dar cel mai tare ne-am distrat .... asa! :))
 

 
Mai sunt cateva zile si începe toamna! Sper sa fie una mai frumoasa si mai blanda desi ... fix pe 1 Septembrie se anunta ... ce alceva? Ploaie si 19 grade! Sa auzim numai de bine! :))
 
Toate imaginile din aceasta postare sunt de aici cu exceptia ultimei, care este de pe Pinterest!
 

38 comments:

  1. bine ai revenit, efervescenta si tonica asa cum stiu ca esti <3
    ce sa zic, nu stiu ce e mai rau, sa [loua ploua sau sa fie cald de nu poti respira...
    cam asa a fost vara mea, cald, cald. cald si inca mai e cald :))

    te imbratisez cu drag si pana la sosirea toamnei iti doresc zile senine si insorite atat cat trebuie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de primire! ♥
      Pai chiar asa anunta, azi 28, maine 29 miercuri scade un pic si joi... în ultima zi de vara ploua si sunt 19 grade! :)))

      Delete
    2. poate mai pui foto cu "finutele", ca sa le mai vad si eu :)

      Delete
    3. acum observ ca ai facut schimbari in "casa"...cartile, minunate <3

      Delete
    4. Ok, am sa le le trag în poza! :))

      Delete
    5. Of, of, of... ce ma fac eu cu tine mai nasica?! Wallpaperul este vechi, cu mult dinainte de a lua vacanta! Hahahahaha .....

      Delete
  2. Replies
    1. Multumesc! :) Ma bucur ca cineva mi-a dus lipsa! :))

      Delete
  3. Bine ai revenit, dragă Ella, veselă și bine dispusă cum te știm!
    Vara meaa fost briliantă, cu reușita deosebită a Enyei la examene, ce să-mi mai doresc?! Dar și vacanța a fost minunată, plus că mai avem o bucățică din ea, pe care o vom savura ca pe-o prăjitură fină cu frișcă!!!
    Îmbrățișări cu miile! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este, cea mai mare bucurie vara aceasa a fost succesul Enyei! :)
      Vacanta placuta în continuare!!! Sa ne aduci si un pic de aer de la munte! :)) Pupici!

      Delete
  4. Bine ai revenit! Îmi pare rău că vremea nu a ţinut cont de vacanţa ta dar e bine că ai găsit bucurie chiar şi la temperaturi mai puţin prietenoase.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi sunt obisnuiti cu verile astea 'ude'!!! :)) Am sperat la mai 'uscat' dar nu a fost sa fie ... dar oricum a fost mai bine decat 'în cuptor'! :))

      Delete
  5. Ce poze haioase... Vremea este cum vrea ea! Bine ca macar acum va fi mai putin zburlita. Nu stiu cum e o vanatoare de melci, dar nu-mi suna bine.
    Ca poezia cu "melc, melc codobelc" era totusi tare simpatica! :D
    Bine ai revenit. Si cred ca exercitii cu role sunt chiar bune...
    O saptamana pe placul tau, draga Ella! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate! Dupa atata vacanta, trebuie sa ia omul o
      pauza sa se odihneasca! Hahahahaha... Da, da .... rolele si zumba fac minuni!
      :)) Si saptamana ta sa fie frumoasa, Suzana draga! Pupici!

      Delete
  6. Pai cum Lucifer si ploaie cu nemiluita ? :) Sper sa mai vina zile frumoase si sa ne bucuram de o toamna dulce si luminoasa. Stressul de dupa vacanta e mai degraba melancolia de a te desparti de zilele in care nu-i nevoie sa stai cu ochii pe ceas. Cunoastem :) Eu macar nu ajung sa ma dezobisnuiesc prea tare, ca oricum nu intrerup serviciul mai mult de o saptamana, asa ca ma resemnez la evadari cat mai dese din cotidian.
    Te imbratisez, Ella !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ... Lucifer a fost în partea de sud-est a Europei în vest a fost ploaia! :) Cat despre stress ... sa se duca pe pustie! Mai multe nu zic! :)
      Te îmbratisez si eu Dani, saptamana placuta!

      Delete
  7. Si la noi a fost August ploios cu câteva weekenduri calde însă. Iar Acu lenevim in canicula de careva zile, încă stam in sandale!
    Cat despre vacanta...pfff tare scurta a fost la noi!
    Tare sugestive imaginile...😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu ce este sugestiv in imagini dar mie mi-au placut terbil de mult papusile facute de Katya Fairytales. Sunt din papier mache si sunt grozave! :)) Cat despre ploaia de la voi ... poti include linistita si luna iulie ca tot potopul de la voi a venit si peste noi! Pfff ... :)) Ca nu degeaba a scris Emily Bronte "La rascruce de vanturi" ... :))))

      Delete
    2. Hmmmm in Iulie am avut 3sapramani de canicula, am avut si ceva furtuni mai mici..nu suntem in zonele de coasta,aici e mai ferit!
      Pozele is faine,ca l-ai găsit si pe Mishu, si grădinăritul si shopingareala..deci au sugerat clar ce ai făcut in vacanta!

      Delete
    3. Nu mai ... a fost iunie cu canicula ... zau ca da! :))

      Delete
  8. Bine ai revenit, dragă Ella! După cum văd nu duci lipsă de activități, imagini haioase, doar soarele e mai scump la vedere. Să ai o săptămână luminoasă,
    ,veselă, însorită şi cu spor!❤😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! :)De idei 'creative' nu ducem lipsa... trebuie sa faci ceva cand ploua!!! Chiar daca stai numai pe Pinterest si tot capeti idei! :))
      Zile frumoase, draga Dana! <3 Pupici!

      Delete
  9. Hello! Hello! Hello! Bine ai reveniiiit! :) <3
    Am vazut numele tau pe blog si-am citit doar primul cuvant, ca m-am repezit aici, cu speranta sa zambesc! :) Si-am zambit!

    Cand e canicula?! :) Atunci cand sunt 40-50 de grade la umbra?! :) Iubesc caldura! Cu umezeala ma inteleg mai greu, dar pe aici nu am parte de prea multa. Imi place si ploaia, dar nu-mi plac limacsii! Câh! :)

    Cu ploaie sau fara sper ca te-ai odihnit, si te-ai distrat - Mishu ce zice? :)
    Ma bucur tare mult ca ai revenit si iti doresc sa ai muuuulta-multa energie, pentru tot ce ai de facut! Forta fie cu tine! :)
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    P.S. Ma intorc... la mine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu iubesc caldura, dar sincera sa fiu decat 40 de grade mai bine un pic de ploaie, nu mai cred ca resist la asa temperature, de aceea am si anulat Spania anul acesta. Mishu a fost bolnav, tare m-am temut ca o sa-l pierd. Acum si-a revenit 100% dar tot cu ochii pe el sunt! In septembrie pe 6 face 13 ani, adica 69 în anii pisicesti! A iesit la pensie, dar daca este ok se comporta ca un pisoi! :)) Multumesc de urare! M-am simtit un pic Printesa Leia! :))
      Pupici draga mea si bine ne-am regasit! <3

      Delete
    2. Mishu, dragul de el! :) Am mari emotii si eu, cu Pufitica al nostru - are 15 ani. Pana acum nu a avut probleme si sper sa fie la fel muuulti ani de acum inainte. Sanatate lui Mishu! Si voua, desigur. <3
      O zi minunata iti doresc, draga Ella-Printesa Leia! :) Pupici! <3

      Delete
    3. Este tare rau cand te simti asa ... inutil si nu poti ajuta cu nimic cand îti este animalutul bolnav! Am sa scriu despre asta! Dar asa cum am scris ... si-a revenit 100%! Aseara mi-a adus o broasca in casa! 😅

      Delete
  10. mi-ai lipsit ! dar nu pot să fiu egoistă, trebuia să iei o vacanţă !!!
    vrei să schimbăm între noi plaiurile ? rar a căzut o picătură de apă pe la mine, aerul este uscat... CANICULĂ !
    pupic, cu drag !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello, hello furnicuta! :) Vreau sa facem schimb dar nu vreau canicula! Nu cred ca as mai rezista, nu mai sunt obisnuita cu veri foarte, foarte caniculare! :) Sa ai spor în tot ce faci!
      Pupici!

      Delete
  11. Bine ai revenit, draga mea Ella!
    Îmi pare rău pentru tine că nu ai avut timpul frumos,aici abia aseară și azi-noapte a plouat bine,în rest a fost căldură mare..!
    Îmi plac pozele tale,știi că mi-ai lipsit..
    Îți doresc o săptămână frumoasă și ușoară!
    Pup cu același drag,îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Elenusi! Mai bine ploaie decat zapusala si praful din Bucuresti ... sau nu? :))) Sa ai o saptamana minunata draga mea!
      Pupici! <3

      Delete
  12. azi ajung la 30 gr. Uite vine si vara !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ai dreptate! Azi se fac 30 de grade... dar numai azi! :(((
      De maine ploua... Dar cui îi pasa? A trecut vacanta! 😅
      merci de vizita! 🎉

      Delete
    2. si gata vara :)
      pana la urmatoarea vacanta ne-am luat adio de la ea

      Delete
    3. Mai tu razi de mine... 😅
      Noi mai avem vacanta în octombrie (vacanta de toamna) poate vor fi zile frumoase si atunci!

      Delete
  13. Bine ai revenit draga mea! Abia astept sa ne scrii pe blog si sa ne povestesti vrute si nevrute. Si eu sper sa avem o toamna blanda, lunga si frumoasa, cu fructe din belsug- sa intarzie iarna cat mai mult. Desi dupa vorbele din batrani, se anunta o iarna grea si geroasa.

    Mie venirea toamnei imi trezeste o pofta nebuna de scoala si ma face cam melancolica, mai ales cand ma gandesc ca am renuntat la meseria de profesor. Ma gandesc serios ca la anu sa ma intorc la prima mea dragoste- invatamantul!

    Sa ne auzim cum bine si cat mai des!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai fost o mireasa tare frumoasa si sincer, tare mi-a placut dansul vostru! Chiar. tu esti profesoara? Respect! O meserie plina de riscuri, cu satisfactii, asta e adevarat, dar tare prost platita ... peste tot pe lumea asta! Chiar si aici!
      Toamna frumoasa va doresc si astept fotografiile de la nunta! :)

      Delete
  14. Welcome Ella! Funny pictures of a happy summer.
    Hugs!

    ReplyDelete