Wednesday, 11 October 2017

Amsterdam by night - MFC15

30 comments:

  1. Cat de bine arata trecutul (si) in lumina modernismului! :) Fascinant oras!
    Exercitiu de imaginatie: sting toate becurile electrice si reclamele sclipitoare si raman doar felinarele, din loc in loc; nu se aud masini, ci doar copitele cailor si zgomotul rotilor de lemn pe caldaram... Multi oameni pleaca spre America si infiinteaza (intre altele) New Amsterdam!
    Nu stiu ce-mi veni! :) Orasele, noaptea, ma predispun la visare. :) Noaptea - mai mult decat ziua - trecutul si viitorul se impletesc mai bine.
    Happy WW, Ella draga! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exercitiul tau de imaginatie ma dus cu gandul la o veche reclama de la tv pentru un sort de cascaval, numit "Old Amsterdam". Diferenta este doar ca este filmat ziua. Daca vrei poti sa vezi reclama aici!

      Happy WW, Diana! Pupici! <3

      Delete
    2. Multumesc! :) Am vazut clipul. Ce fain! Cred ca nu ma insel: e prima data cand vad imagini vechi din Amsterdam (nici in vreun film nu-mi amintesc sa fi vazut). :)
      Pupici! <3

      Delete
    3. Daca mai vrei sa vezi filmulete cu Amsterdamul vechi ai aici unul si daca pe You Tube cauti "belden van oud Amsterdam" vor fi si mai multe! :)

      Seara placuta1 Pupici!

      Delete
  2. Subscriu! Amsterdamul este un oraș frumos! Vom reveni!

    Happy WW, dragă Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de sustinere! :)
      Amsterdamul va asteapta! 😅

      Happy WW, Zina draga!

      Delete
  3. Bună draga mea!
    Drăguț oraș,Amsterdamul și mai ales noaptea,îmi plac mult pozele tale!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă,draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc, Elenusi!
      Pupici, îmbratisari si o zi frumoasa!

      Delete
  4. Toate orașele au un farmec aparte noaptea. Acum îmi aduc aminte de Paris - dacă nu era atât de cald și la 12 noaptea, ar fi fost și mai bine :)) Dar odată și odată tot trebuie să ajung și la Amsterdam. :)
    Happy WW, Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, la Paris atunci cand este cald aerul devine greu de respirat!
      La Amsterdam este altfel ... Sper ca o sa-ti placa ... odata! :))

      Happy WW, Flaviana!

      Delete
  5. Frumos si misterios pe nocturna! Habar nu am cand sau daca il voi vedea "life", asa ca ma bucur anticipat de privelistile oferite! :) Imi place monumentul alb. Se vede bine toata ziua.
    Happy WW, Ella draga! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acel monument este facut(1956)în cinstea eroilor cazuti în cel de al doliea razboi mondial. Poate vei ajunge o data si o data... :))

      Happy WW! Pupici! <3

      Delete
  6. E pe lista de dorinţe. Sper să devină şi realitate visul ăsta.
    Frumoase fotografii!
    Seară frumoasă, Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti doresc sa ti se îndeplineasca visul, draga mea! 😅

      Seara faina sa ai si tu!

      Delete
  7. Acum inteleg de ce nasa mea la 75 de ani tine mortis sa vada Amserdamul.Este superb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este adevarat, Amsterdam este un oras frumos si cred ca nasa ta stie ce stie ... 😅

      Delete
  8. Nu stiu de ce, dar pozele astea imi dau un feeling tare ciudat. Parca as vrea si parca nu as vrea sa cunosc Amsterdamul by night

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceea ce pentru unii poate fi frumos pentru alti .... mai putin frumos!
      De gustibus non est disputandum, my dear! 😅

      Delete
  9. ooo, multumesc de imagini, chiar as dori sa vad asa ceva!

    ReplyDelete
  10. Foarte frumos!! Ne dorim si noi sa vizitam acest frumos oras!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut tiza! 😅 Merci de vizita!
      Amsterdamul merita sa-l vizitezi, este frumos!

      Delete
  11. Ce frumos, ce poftă de plimbare în nocturnă mi-ai stârnit cu imaginile astea atrăgătoare! ;)
    Ella dragă, la cât mai multe și mai agreabile plimbări, că ai unde! :)
    Și o săptămână cât mai frumoasă în continuare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca timpul tine cu noi, ne plimbam desigur! Weekendul acesta se anunta a fi excelenta vremea! Om vedea... :)
      Multumesc de urare! Acelasi lucru vi-l dorim si voua!
      Un început de weekend cat mai linistit sa ai Mirela draga! <3

      Delete
  12. Amsterdam este una din capitalele europene unde nu am fost încă, decât ca escală.
    Mi-ai făcut poftă.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate o vei vizita, într-o zi! :)

      Delete
  13. Iar mi-am amintit ca nu ne-au dat viza in 2000..... :))))).
    Ce oameni! Si nu mergeam in excursie ci ii insoteam pe parinti la un congres.... Si ce motiv au avut - ca mergeam cu masina si nu cu avionul. Ehhh.... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au trecut 17 ani de atunci .... 😅
      Acum nu mai ai nevoie de viza!

      Delete