Thursday, 5 October 2017

Gipskruid

 
 
Dupa cateva zile intens traite în care am ras/plans (pentru ca este frumoasa revederea si grea despartirea!), am mers mult, ne-am distrat grozav, am descoperit lucruri noi si am trait intens, m-am hotarat sa încep sa scriu iarasi pe blog, dar sa o iau încet ca sa pot lasa toate trairile "sa se aseze" si eu sa pot sa-mi fac ordine în ganduri si fotografii. Sper sa va placa floricelele mele! Asa ca pentru azi mai multe fotografii si mai putine cuvinte!

Aceste floricele cred ca se numesc în romana "floarea miresei", dar nu sunt foarte sigura! :)











 
*♡*.¸¸.*☆Ell@☆*.¸¸.*♡*
 

22 comments:

  1. Bună draga mea!
    Superbe fotografiile cu floricele de mireasă,mă bucur că v-ați distrat și așa cum spui
    este frumoasă revederea și grea despărțirea!
    Zile frumoase și fericite vă doresc la sfârșit de săptămână!
    Pupicei mulți,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si eu de apreciere!
      Mai un pic si este weekend iarasi! :)
      Pupici si îmbratisari! <3

      Delete
  2. Multumim de fotografii ! Eu stiam floarea asta de "valul miresei" dar presupun ca are mai multe denumiri. Ai grija sa nu manance pisicul tau din florile astea, ii pot provoca o intoxicatie serioasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, lui Mishu nu-i plac florile proaspete, în schimb îmi mananca trandafirii uscati! 😅
      Cred ca ai dreptate ... valul miresei ... pe romaneste, ptr ca aici alta planta se numeste asa! Cate bordeie ... 😅

      Delete
  3. Imi plac foarte mult floricelele. Se numesc asa pentru ca se folosesc in buchetele de mireasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt foarte inocente! Cum s-ar presupune a fi o mireasa! 😅

      Delete
  4. Mie imi plac toate florile.Imi pare rau,dar nu am primit nimic.Multumesc si ma voi revansa,chiar daca posta noastra e bolnava.Te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florina conroleaza mailul, daca citesti aici! Pupici!

      Delete
  5. Superbe sunt şi florile, şi aranjamentele, şi imaginile tale. Îţi induc o stare de bine, linişte, lumină, frumos. Cât mai multe emoţii poyitive şi bucurii să ai, Ella dragă! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Incerc sa ma fixez pe lucruri frumoase si sa uit ca este toamna! 😅
      Iti multumesc de apreciere, Dana draga!
      Seara frumoasa! <3

      Delete
  6. Da, floare miresii o stiu si eu, dar in aranjamentele tale arata si mai spectaculos. Nu stiu cu cine te-ai intalnit, dar ma bucur daca ti-ai umplut sufletul cu tot ce-i trebuia. O toamnă frumoasa sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am întalnit cu ... copii dragi, care chiar mi-au umplut sufletul de bucurii! 😅
      Si toamna ta sa fie minunata, acolo sub coasta muntelui! Pupici!

      Delete
  7. Bine ai revenit, Ella draga! <3
    Gingase floricele! Si decorul imi place tare mult!
    Weekend minunat iti doresc! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Diana draga! <3
      Ma joc si eu cu floricele în speranta ca mai pastrez ceva din vara! 😅

      Sa ai un weekend placut! Pupici! <3

      Delete
  8. Floarea miresei nu este numai a miresei! Se folosește mult în florării pentru decorarea feluritelor buchete. Îmi place eleganța aranjamentelor în vasele de porțelan și de cristal. Ne-ai adus momente de delectare, mulțumesc!

    Zi frumoasă, dragă Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garanta ca este si o floare decorative, mai ales ca ramane frumoasa si dupa ce se usuca!
      Incerc sa ma delectez si eu si pe voi! 😅

      Weekend placut, Zina draga!

      Delete
  9. Mă bucur că ai petrecut frumos!
    Aşa cred şi eu că se numeşte dar contează mai puţin, e minunată orice nume ar purta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca o poti numi si "floarea inocentei" ... este mica si gingasa! 😅

      Weekend placut, Potecuta! <3

      Delete
  10. Asa este, floarea miresei se numesc! Imi plac mult, sunt delicate si diafane, iar tu le-ai redat de minune felul de a fi, prin pozele minunate facute!

    ReplyDelete