Friday, 6 October 2017

Ultima recolta

Cu absentele mele de pe blog cred ca v-am ramas datoare cu ultima "recolta" din gradina. Mai tineti minte planta de dovecel care era mica, mica ....

 
A crescut bine dupa ce am pus-o în pamant si sa facut mare... mare!


In sfarsit, cat a fost vara am tot aduna dovlecei de ne-am saturat de ei.



Leusteanul nu prea a crescut. Ma gandesc la iarna sa-l acoper cu niste borcane sa nu pateasca ceva!


Orice sfat este bine venit. Busuiocul a crescut frumos ca si capsunii de altfel.


Hortensia a fost foarte afectata de ploaia constanta, asa ca sa cam uscat desii în anii "uscati" ma bucuram de florile ei pana în octombrie.


In schimb hibiscusul a înflorit superb anul acesta.

 
Nu m-am putut abtine sa nu va arat "prada" adunata din zile diferite! 😅
 

 
Si dintr-o data m-am trezit cu un orangutang în gradina!
 
 

OK! E vina mea, pentru ca eu l-am adus de la Apenheul.... De unde?! Asta o sa va povestesc de duminica în colo pentru ca este tare mult de povestit si nu, nu sunt povesti de la gradina zoo! 😅
 
*♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*

18 comments:

  1. Replies
    1. La anul vreau sa plantez mai multe! :)

      Delete
    2. Multumesc, draga mea! :)

      Delete
  2. All your home grown produce looks lovely. We had strawberries this year. I had to smile at your last picture. I have monkey's here. Hugs Mrs A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was on a monkey reservation this weekend, so I posted the photo. I'll start telling you about the Apenheul on Sunday! Hugs!🐵

      Delete
  3. Super ! Si dovleceii si capsunile si hibiscus-ul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Apreciez enorm complimentele primate de la un gradinar desavarsit! 😅

      Delete
  4. Ce gospodină harnică şi pricepută :) Căpșunele arată foarte îmbietor. Ce bine de tine că ai o grădină pe care o administrezi, cred că îți face mare plăcere! Tare sunt curioasă şi nerăbdătoare să aflu povestea animalutului :)
    Weekend plăcut, Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, draga mea! Da, lucrez în gradina vara, dar asta chiar a fost prima experienta cu ... legume! 😅
      Am sa public de sambata povestea orangutangului ... nu este vorba numai de cel de plusi ci de o rezervatie întreaga de maimutici! 🐒
      Pupici! <3

      Delete
  5. Good harvest of vegetables.
    I love stuffed animals! I wish you a happy weekend, Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!💙
      Mr. Fuzzy is a very special stuffed animal!
      Hugs!

      Delete
  6. O gradina minunata! Ce fain e cu gradina! :) M-as incumeta si eu sa "cresc" ceva plante - mai ales leventica. :)
    Nu ma pricep (nici) la leustean...
    Spor in toate!
    Abia astept povestea despre rezervatie.
    Weekend frumos iti doresc! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu crezi ca eu am stiut foarte multe despre plante sau legume? Sunt nascuta în mijlocul Bucurestiului ... 😅
      Vine si postarea cu rezervatia, lucrez la ea ca e mult de scris! 😅

      Pupici! Multumesc de urare! <3

      Delete
  7. ce flori minunate, eu vreau lavanda sa pun si nu reusesc de cativa ani sa prind!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu cum se "prinde" lavanda ... dar nu aveti in magazine "gata prinse", doar sa le pui în gradina?

      Delete
  8. Ce de minunatiiiiiiii!!!!!! Iar maimutica aia hotomana, parca vad cum atenteaza la recolta ta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, este pajnic 🐒 orangutanul meu! 😅
      Maine va povestesc povesti cu maimutele!😅

      Delete