Friday, 6 October 2017

Update: Ultima recolta

Asa cum am crezut si fara sa verific în gradina, v-am scris în postarea anterioara despre ultima recolta ... deci am gresit!  😅  Astazi m-am dus de curiozitate sa vad daca mai este ceva pe la dovlecei, m-am uitat la flori ... Sincer, cand am dat niste frunze mari ale plantei de dovlecei la o parte m-am speriat prima data ... am crezut ca este ... un monstru verde ascuns sub frunze! 😅 Asta am gasit acolo ....



Monstrul verde are 3 kg! Pentru cantarul de bucatarie este prea mare asa ca l-am asezat pe cantarul din baie...



Are forma aceea ciudata pentru ca nu mai avea loc de gard si pur si simplu a crescut pe sub gard. M-am chinuit un pic sa-l scot de acolo! Dupa ce ca arata ca un monstru acum are si figura de ... rechin?! 😅


Toti dovlecei mici i-am folosit la mancare in seara asta, a mai ramas doar monstrul!

 
Nici lavanda nu a trecut definitiv si am mai cules cateva firisoare.
Ca sa ma credeti, le-am asezat pe un ziar datat 4 oct, pentru ca nu am avut unul de azi, 6 oct!
 

 
Weekend placut! 😅
 
*♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*

12 comments:

  1. Te credeam oricum. :) Bravo!

    ReplyDelete
  2. :)) La rechin m-am gandit cand am vazut prima foto! :) Un adevarat monstru de gradina. :)
    Oare de ce el s-a facut asa mare si ceilalti nu?!
    Weekend frumos iti doresc, cu drag! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am explicatie de ce a crescut asa de mare... eu nu am folosit niciun îngrasamant sau alte chimicale ... Este ca din povestea cu Bob si lujerul de fasole! :)))

      Weekend placut sa ai si tu, Diana! Pupici! <3

      Delete
  3. Dovleacul uriaş al Ellei. Ca să continuăm povestea, trebuie să ne spui cum a ajuns. Pane? Scăzut? :D
    Arată bine uriaşul şi să ştii că noi te credem fără dovezi! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca pane va ajunge ... :)) Merci de idee...
      Am vrut sa fiu sigura ca ma credeti ... :)))

      Delete
  4. recolta bogata si gustoasa, pane... mmm... ce bun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca monstrul îl vom face pane... buna idea, merci! :)

      Delete
  5. Iubesc dovleceii! Pane, in mancarica, in ciorbita, facuti salata, in omleta... deja imi lasa gura apa! Imi mai plac si feliati ca pentru cartofi pai, inveliti in parmezan si dati la cuptor. O adevarata minunatie.

    O minunata recolta draga mea, se vede ca i-ai crescut cu dragoste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este prima data cand eu plantez dovlecei! Hai sa-i zicem "norocul începatorului"! 😅

      Delete
  6. ce minunată e recolta, nu-i aşa ?
    şi pe la noi, am avut dovlecei cu forme ciudate - plantele s-au adaptat spaţiului !
    pupic! o seară plăcută !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut toata vara dovlecei si chiar este minunat cand stii ce mananci! Adica fara pesticide sau alte alea ...😅

      Seara placuta si voua! Pupici!

      Delete