Monday, 13 November 2017

Alegere - Citate favorite (33)


A avea drept sa alegi în viata pentru unele persoane nu este un privilegiu, eu ma consider privilegiata de a avea si de a putea sa exersez acest drept. Dar sa o iau cu începutul...

Ma plictisesc foarte usor de anumite lucruri, de backgroundul blogului, de modul cum stau mobilele prin casa, de locul plantelor în gradina ... sunt într-o miscare continua! Deci am dreptul sa aleg! Norocul meu este ca nu ma plictisesc usor si de oameni, dar îi aleg cu grija chiar daca uneori raman dezamagita de alegerea mea! Se întampla oricui asta!
Despre subiectele pe blog alta poveste! Tin la o anumita "rubrica" sau "joc" o perioada dupa care încep sa ma gandesc cu greutate... Pff! Maine este joi si va trebui sa public "jurnalul" Asta a fost un exemplu! Sper ca ma întelegeti!
Asa se întampla si cu "Citate favorite" ... m-am plictisit! Vreau ceva nou!
Poate de aceea am si lasat-o pe Zina sa înceapa ea pe blog acest joc pentru ca ma cunosc, stiu ca va veni ziua cand va trebui sa trag de mine ca sa fac o postare si nu îmi place sa fac ceva fortat. Desigur ca am sa mai particip uneori, mai ales daca voi descoperii o carte sau ceva foarte interesant, dar pana atunci iau o pauza. De aceea astazi am ales aceste maxime si cugetari despre alegere. Voi sa aveti placere si sa publicati cat mai multe citate frumoase, eu am sa vin sa va vizitez!  Ok?

• A ști să alegi este un dar al cerului și dintre cele mai mari ce vin de acolo. (B. Gracian)

• Alegerile sunt balamalele destinului. (Edwin Markham)

• Între un diamant și o grămadă de pietriș cui i-ar fi alegerea grea? Așa, între aprobarea unui om cuminte și aplauzele zgomotoase ale mulțimii. (Titu Maiorescu)

• Cel mai minuțios trebuie să alegi dușmanii. (O. Wilde)

• Nu poți alege cum să mori; poți însă alege cum să trăiești. (Joan Baez)

• Singura alegere proastă este absența unei alegeri. (Amelie Nothomb)

• Între caractere și inteligențe n-ar trebui să existe alegere. Inteligențe se găsesc foarte adesea, caracterul foarte rar. (Mihai Eminescu)
 
Serialul "Citate favorite",
 
*♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*


22 comments:

  1. Ok! :)

    Sinucigasii (eutanasiati sau ba) ar contrazice-o pe Joan Baez. :)
    Alegerile! Oh, alegerile! :) Grele momente sunt acelea in care nu te poti hotari ce sa alegi!
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata, Ella draga! Pupici! <3

    P.S. Revin si pentru celelalte ganduri pe care le-ai publicat zilele trecute. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dar familiile sinucigasilor nu ... 😅
      Este greu sa alegi o culoare la pantofi, dar o decizie mai importanta!
      Sa-ti fie saptamana placuta si nu asa aglomerata, Diana draga! Pupici!

      Delete
  2. Bună draga mea!
    Interesante cugetările tale!
    Îți doresc o săptămână ușoară și plină de reușite!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori trebuie sa faci alegeri ...
      Multumesc! Si saptamana ta sa fie frumoasa pentru ca vad ca vremea tine cu voi!😅

      Pupici! <3

      Delete
  3. Buna dimineata!
    Intr-adevar Amelie a avut mare dreptate! Lipsa unei alegeri este cea mai proasta alegere!
    De fapt as putea spune ca e vorba de decizii, dar ideea e cam la fel!
    Mi-am imaginat cum muti mobilele prin casa!😅 Eu pe unde am putut, am adaugat roti, sa le misc mai usor cand fac curat! 😅😅😅
    Mie imi pare bine ca a aparut acest joc. Chiar daca uneori voi trage chiulul, este o ocazie excelenta pentru noi si noi descoperiri. Si evident imprastierea lor. Ca asa e frumos! 😅
    Mi-a placut si ideea cu "balamalele". Un autor extrem de interesant... Va fi pe agenda...
    Gata! Mi-am terminat cafeaua! O saptamana excelenta, plina de alegeri inteleptite, Ella draga!
    "Talk to you soon"! Pupici! <3


    ReplyDelete
    Replies
    1. Goede morgen! 😅
      Ai imaginative nu gluma... mobile ca mobile dar sa vezi cand ma apuca reorganizarea prin dulapuri ... nimic nu mai gaseste sotul meu! 😅
      Nici eu nu am zis ca nu voi mai participa, am zis ca mai iau pause ... dar voi mai scrie! Sa-ti fie faina ziua si saptamana la fel!
      I can not wait to listen! 😅 Pupici! <3

      Delete
    2. Fa-i o... lista! 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 Gata! M-am oprit!

      Delete
    3. Vezi cum faci ca astazi este în 13 ... 👀🎶
      😂😂😂😂 😉😰

      Delete
  4. Adevărat zicea Eminescu... Suntem din ce în ce mai rar puși în situația de a alege între inteligențe și caractere, tocmai pentru că acestea din urmă sunt din ce în ce mai rare.

    Săptămână excelentă, dragă Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci, zicala "depinde de character..." este adevarata! 😅

      Si saptamana ta sa fie cu spor si realizari, Zina draga!

      Delete
  5. eşti atât de ''spumoasă'' - ca o şampanie !!! parcă nu ai fi ''queen for a day'' a lunii noiembrie ! nu cumva eşti din altă lună, de exemplu vărsător ?! am crescut în umbra unei vărsătoare care iubeşte schimbarea (mobilă, orice...), plimbările, distracţia...
    ok ! aştept noutăţi la lectură !
    cel mai mult mi-a plăcut citatul din gândirea marelui Eminescu - mi-ar fi plăcut să citesc întreaga scriere din care s-a ales acel citat (ar fi o interesantă lectură) !
    pupic ! să ai o seară minunată !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si înca m-am potolit mult ... acum sunt mult mai temperata! :)
      Si nu, nu sunt varsator, nimeni în familie nu este ... dar asa sunt eu! :)
      Sa ai o saptamana excelenta! Pupici! <3

      Delete
  6. iubesc vocea Joanei Baez din adolescenta, iubesc textele ei caldura si intelepciunea melodiilor. Si iata ca aici, din toate citatele prezentate, mi-a placut cel mai mult cel semnat de ea. Am ales ;-)
    Te pup. Un start bun in noua saptamana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie îmi place Baez! Blowin' In The Wind este melodia mea preferata!
      Si saptamana ta sa fie usoara si linistita!
      Pupici! <3

      Delete
  7. Schimb si eu destul de des locul mobilelor prin casa :D, merg la intalniri cu prietenii in locuri interesante, experimentez gusturi noi in bucatari, etc...:)! Am si eu aceeasi tendinta de a ma plictisi, de aceea trebuie sa fiu tot timpul in actiune ;) pentru a-mi mentine psihicul sanatos :). Iar citatele mentionate de tine , chiar pentru cateva momente m-au facut sa ma opresc nitel din fuga mea continua! Multmesc!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ai avut un moment de liniste! Si da, si eu sunt într-o fuga, dar cu varsta vine si calmul sau poate neputinta de a face atat de multe într-o zi! Ai impresia ca timpul se micsoreaza! :)

      Delete
  8. Foarte potrivite alegerile maximelor!
    La capitolul schimbări... eu sunt genul "cimentat". Dar îmi plac schimbările făcute de alţii. :)
    Zi plină de soare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-ar fi are greu sa traiesc la "genul" tau! :) Dar daca tu esti fericita, de ce nu?!😅
      Cam înnorat azi, dar dincolo de nori, sigur este soare!
      Dupa amiaza placuta, Potecuta! Multumesc!

      Delete
  9. Votez cu Oscar Wilde, deși toate citatele sunt foarte bine... alese! :) Ar fi ideal să nu avem dușmani, dar oamenii, absolut toți, nu doar cei valoroși, au întotdeauna, e probat în istorie, și dacă tot am stabilit o treabă, măcar să-i cunoaștem, să-i ținem la distanță, să nu-i subestimăm și să le venim în întâmpinare, dezarmându-i! Așa înțeleg eu citatul, ca pe ceva pozitiv.
    Cât despre caracter, te naști cu el. Unii se cred bunătatea întruchipată, nefiind decât niște prefăcuți, sau poate au alte criterii de referință. Eu am destule asperități, dar sunt dominate de câteva calități care ies în evidență pentru cine vrea să le vadă. Un om inteligent este, de obicei, de caracter. A nu se confunda inteligența cu o anume cultură prefabricată. Știa Eminescu diferența, de aceea a formulat citatul atât de deștept.
    Dragă Ella, mulțumesc de vizite, ești minunată, să ai o săptămână superbă, plină de bucurii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt de caord cu tine, dar ... pentru ca mereu este un dar, mai exista si un alt proverb! "Fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc singur!" 😅😅😅
      Mirela, nu trebuie sa-mi multumesti! Imi face placere sa-ti vizitez blogul, mai ales cand publici minunatiile acelea frumoase! Sunt îndragostita de desenele tale! Ai doua maini de aur, draga mea! Si ce este si mai frumos, ai transmis darul acesta si Enyei! Superb! Pupici, si la cat mai multa inspiratie îti doresc! <3

      Delete
  10. Ai dreptate, Si eu ma plictisesc destul de repede. Doar ca in cazul meu... ma plictisesc de locurile de munca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vezi ... te plictisesti pentru ca stii ca ai dreptul de a alege! 😅
      Noroc ca ai acest drept, altfel ai fi foarte nefericita! Asa e?

      Delete