Friday, 3 November 2017

Lavanda

 
Imi place foarte mult sa usuc flori ... sau sa le presez printre carti si sa uit de ele. Este o adevarata bucurie sa le descopar dupa o vreme ... Unele îsi mai pastreaza din mireasma, altele împrumuta mirosul hartiei.

 
Este desigur pacat sa presezi tandafirii. Eu îi usuc. si îi pun prin anumite vase sau chiar glastre. Depinde de inspiratia de moment. Ieri mi-a venit ideea sa-i combin cu lavanda si pentru ca mai aveam niste saculeti mici de lavanda, am facut o decoratie care pe mine ma încanta! Va place?


 
 
*♡*.¸¸.*☆Ella☆*.¸¸.*♡*
 

38 comments:

  1. Trandafirasii micuti mereu se usuca frumos. Uneori mai adaug cristale pe langa ei.
    Combinatia cu lavanda este deosebita. Imi place efectul saculetilor impreuna cu trandafirii!

    O zi inmiresmata, Ella draga! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este cei micuti sunt mai de effect, dar cei mai mari îi usuc de obicei pentru glastra. Am doua glastre mari identice si acolo sunt cei mari! :)
      Si lavanda se usuca frumos, doar ca in timp se atenueaza culoarea.

      Multumesc de urare!:) Sa ai o zi excelenta draga Suzana! Pupici! <3

      Delete
    2. Cand mai cumpar trandafiri mari, niciodata nu ajung sa se usuce asa. Le cad petalele. Ai vreun truc? Oricum nici nu tin prea mult, asa ca am renuntat. Iau doar mici, ca raman frumosi mai mult timp!
      Pupici!

      Delete
    3. Nu stiu daca este truc, dar merge! 😅 Eu îi usuc la întuneric in camara, agatati cu capul în jos. Cand consider ca s-au uscat de ajuns îi scot si primul lucru care îl fac este sa-i dau cu fixativ de par! Raman intacti pana... ma plictisesc de ei si îi arunc. Dar nu trebuie sa astepti cu uscatul pana incep ei sa se scuture in glastra. Eu de obicei îi scot pe rand din apa, atunci cand încep sa-si aplece capul. Succes! 😅

      Delete
    4. Daaa! Interesant. Ma gandisem candva la lac pulverizat, dar a fost un fiasco. Ideea este sa-mi propun uscarea speciala, pentru un alt scop. In vaza se trec prea repede. Sau vin deja cu vechime... :D
      Multam. Fixativul e bun si pentru a tine fix un mic mileu.
      Have Fun!

      Delete
    5. Eu mileurile le apretez (inclusive fete de masa sau fetele de la pernele decorative!)! Chiar daca se spune ca sunt "băbătie" si "demodată!" Ce a turnat mama mea cu lingutita in educatia mea, nu scot altii nici cu picamarul! In fond eu locuiesc aici in casa nu altii ... Corect? 😅 Pupici!

      Delete
  2. Am si eu un saculet de lavanda, poate, poate i-o induce somnul copilului... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ... :) Aici este un program foarte strict la copii în ceea ce priveste somnul. Si cu cat esti mai consecventa cu atat ai mai multe rezultate! :)

      Delete
  3. Bună draga mea!
    Îmi place pernuța cusută și trandafirii uscați sunt superbi,lavanda ai impresia că este proaspăt culeasă!
    Un sfârșit de săptămănă minunat îți doresc,dragă Ella!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E drept ca lavanda nu este foarte veche, este de la sfarsitul lui septembrie. :)
      Multumesc! Sa ai o zi buna si un weekend linistit! Pupici! <3

      Delete
  4. Si mie imi place levantica. Si sroma si culoarea florii ma incanta.
    Idea ta de a combina trandafirasi uscati cu ramurele de lavanda este excelenta. Arata adirabil! ❤ Voi copia si eu ideea, tocmai trebuie sa tund lavanda si trandafirii. Multumesc pentru ca ai impartasit cu noi ideea🤗
    Un start bun in weekend 😘 te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este o idee tare înmiresmata, Carmen draga. Daca o asezi in dormitor (spatiul fiind mai mic decat in living) o vei simti si mai bine! Succes! :)
      Si voi sa aveti un start bun si un weekend excellent! Pup si eu!

      Delete
  5. Foarte fain aranjamentul ! Cel mai mult imi place perinuta cu broderie. Daca ai cusut-o tu si ai pe undeva modelul, ma declar amatoare sa il pun in practica. Tot ma gandeam in ultima vreme ca vreau sa ma apuc de lucru manual, dar ceva mic, ca sa nu las balta proiectul din lipsa de timp.
    Si eu am uscat pe vremuri trandafiri asa cum faci tu, la intuneric, legati in manunchi si atarnati cu capul in jos, asa cum pun la uscat si plantele aromatice. Chiar si fara fixativ se pastrau perfect. Am si acum intr-o cutie primul boboc daruit de domnul meu :) Rezista eroic :)
    Weekend placut, Ella !

    PS - dupa ce am citit comment-ul tau pe "blogul de familie" mi-am dat seama ca si tu esti Mihaela. Nu stiu cum se face, dar in ultima vreme rezonez foarte bine cu patru persoane cu numele asta. Ma bucur, sa te adaug si pe tine in grupul Mihaelelor mele de suflet !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dani draga, nu mai am schita "tehnica" de la pernuta ptr ca e de mult facut darrrr 😅
      am alta idee pentru tine! Am tot asa schite mici, mici pentru permute de ... agatat în brad! Ce zici, te tenteaza? Eu încep zilele astea la acest proiect si sper sa fac cateva pana la Craciun. Daca le vrei, scrie-mi un mail la homewithmrst59 at gmail.com si le trimit cu drag la tine. 😅
      Nici eu nu am avut problem cu "uscatul" Lui Suzana I-am zis de fixative pentru ca am vrut sa-i dau o idee de un support mai bun pentru petale. Poate ca avem noi "degete verzi" asa zic olandezii ... 😅

      PS - Ma simt onorata sa fac parte din "clubul Mihaelelor"! 😅 Chiar îmi venise idea la un moment dat sa fac asa un club. Acest nume are ceva specific romanesc! Ca si Catalin sau Catalina ... 😅

      Delete
    2. Sigur ca vreau :) Trimit mail urgent.

      Delete
  6. Arata foarte frumos, o decoratiune vintage, un obiect distinctiv pentru femeile cochete. Sa te bucuri de trandafiri! Te pupic! Weekend frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place cum ai descries ... "obiect distractive pentru femeile cochete"! 😅
      Multumesc! Si weekendul tau sa fie fain!
      Pupici, elev silitor de liceu! 💞💝💜

      Delete
  7. Ce aranjament inspirat și frumos mirositor! Pernuța cu broderie în cruciulițe este drăguță de tot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere!
      As vrea si eu sa stiu croseta dantela ca aceea de la fetele tale de masa!♥

      Delete
  8. Nu am mai uscat flori de cand eram prin liceu, am si uitat cat de frumos e!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ar terebui sa mai încerci! Aduc pace si ascund amintiri! 😅

      Delete
  9. Sa stii ca si mie imi place sa usuc/presez diverse flori. Apropo, cosi minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc de apreciere!
      Asa e ca tare fain sa ai flori uscate/presate?! Eu le iubesc oricum florile!

      Delete
  10. What a beautiful cross stitch! You are so talented, Ella! Kisses, my friend.

    ReplyDelete
  11. I love everything! The roses, lavender and by the beautiful embroidery.
    Happy Sunday! Hugs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok I understand ... You love Me! 😉😰😂😂😂😂
      Happy Sunday too...
      Kisses!

      Delete
  12. minunată pasiune ! frumoşi săcuţi - un mode frumos lucrat !
    şi mie îmi place să presez frunze printre foile cărţilor !
    o seară păcută îţi doresc !
    pupic !

    ReplyDelete
    Replies
    1. scuze... mi-a scăpat o literă... am vrut să scriu: un model frumos lucrat !
      pupic !

      Delete
    2. si mai zici ca nu esti romantica... 😅
      Sa ai o saptamana cu spor draga mea!
      pupici! <3

      Delete
    3. ah ... nici nu mi-am dat seama ca lipsea o litera ...
      se mai întampla! 😅
      pupici!

      Delete
  13. Bună draga mea!
    Îți doresc o săptămână frumoasă și ușoară!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Elenusi!
      Si saptamana ta sa fie minunata! Pupici!

      Delete
  14. Dragă Ella, așa cum scriam și la postarea de ziua ta, TOATĂ LUNA NOIEMBRIE ESTE ZIUA TA! Așa că îți spun și aici: La mulți, mulți ani frumoși!
    Lavanda are acel parfum clasic, cunoscut, prietenos, care amintește de copilărie, de dulapuri curate din care răzbate un fin parfum atât de drag, atât de...acasă! Draga mea prietenă, mi-a fost foarte dor de tine, iar aranjamentele tale mă emoționează. Galben și violet sunt două complementare superbe. Eu am câțiva săculeți cu lavandă uscată acasă și îi păstrez prin sertare, unde parfumează rafinat.
    Bunicul meu, dar și dragul meu tată, foloseau parfum sau after shave cu lavandă, de aceea mă face să mă simt copil, în siguranță.
    Minunată postare, binefăcătoare! Te îmbrățișez cu drag, să ai o săptămână minunată!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce surpriza placuta! Mirela draga, chiar îmi era dor de tine!!!
      Mie lavanda îmi aminteste de mama! Sapunul ei preferat era cu lavanda! Acei saculeti de lavanda nu sunt foarte noi, dar împrospatez lavanda din ei în fiecare an!
      Pupici, Mirela draga si multumesc pentru tot! <3 Iti doresc o saptamana inspirata! ♡

      Delete
  15. Imi place aranjamentul, cum nu?! Trandafirii sunt florile mele preferate si lavanda e in top preferinte! :)
    De ziua mea am primit multi trandafiri si s-au uscat in glastre (nu le cad petalele); dintr-un buchet am ales petalele si le-am pus intr-un bol si deasupra... un saculet cu lavanda! :) In general, petalele de trandafiri (cele mai de pe la mijloc) le folosesc ori la baie ori pentru "masca" - inmoi petalele in apa calda si apoi le pun pe faţă - efectul e... reconfortant (de la trandafirii parfumati se transfera - persista un timp - si un parfum fin).
    Zile minunate iti doresc, Ella draga! Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite vezi ... asta nu am stiut-o! Desigur ca trebuie sa fie foarte fain sa pui petale de trandafir pe fata! Multumesc! Am sa încerc! 😅
      Ai vazut ca si Carmen ne-a tratat cu o cafeluta(ceai!)😅 si trandafiri si lavanda?
      Cred ca este molipsitoare idea!
      Pupici!<3

      Delete